IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
Hypnose en zelfhypnose / acupunctuur, Ervaringsdeskundigen gezocht
Lut
post Feb 17 2006, 05:00 PM
Post #1

Advanced Member

Group: Members
Member No.: 18

Ik heb geen ervaring met hypnose en acupunctuur, maar wil het graag horen van anderen of zij er ervaring mee hebben. Ik las het boek Chemotherapie van Martin Snykers en hij heeft alle alternatieve dingen op een rijtje gezet en in zijn boek staan ook veel medicamenten met hun generische naam erbij en hun mogelijke bijwerkingen. Ik vond het wel een goed boek. Bij de alternatieve dingen heeft hij er ook bij gezet of het eigenlijk kwakzalverij is of niet en bij acupunctuur bleek wetenschappelijk bewezen dat het helpt.Ik vroeg na of het bij mij ook zou mogen toegepast worden als ik ooit krom zou zitten van de pijn maar dat kon dus niet omwille van de bloedwaarden. Jammer. Ik herinner me nu niet meer of Martin Snykers ook iets schreef over zelfhypnose. Na de relaxatie- en visualisatieoefeningen in de onco-revalidatie in Oostende en bij de groepssessies omgaan met kanker in het inloophuis in Brugge , dacht ik dat ik zoiets ook wel zou kunnen leren, maar waar kan je dat ?

Aan iedereen een heel goed (liefst pijnloos) weekend gewenst !
Groetjes
Lut cool.gif

--------------------
[b]Nog eens handtekening proberen wijzigen...

Een aantal dingen lukken hier niet. Best heel simpel houden lijkt me nu de oplossing, zoniet krijg ik allerlei foutmeldingen

Lut
Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Lo-Fi Version Time is now: 6th September 2010 - 09:53 PM