vervroegd met pensioen, een vriendenkring die wegvalt |
![]() ![]() |
vervroegd met pensioen, een vriendenkring die wegvalt |
Mar 17 2006, 01:50 PM
|
|
|
Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 22 Joined: 16-February 06 From: Nieuwrode, dorpje in het Hageland, deelgemeente van Holsbeek, grenst in het noord-oosten aan Aarschot en in zuid-westen aan Leuven Member No.: 20 |
Door mijn ziekt e ben ik vervroegd met pensioen gegaan. Ik was blij dat de druk van het werk wegviel want ik kon die niet meer aan, ik was opgelucht maar na een tijdje bleven mijn collega's stilaan meer en meer weg. We konden nog wel vertellen over vroeger maar over wat er gebeurde op het werk kon ik nog amper meepraten. Er veranderde ook zoveel. Er kwamen jonge collega's bij die ik niet meer ken en nu na 8 jaar ken ik de collega's van nu nog amper. Enkele oud gedienden komen me heel af en toe nog eens opzoeken, of we gaan samen koffiedrinken en wat bijpraten, maar de band zoals die er vroeger was is bijna helemaal verdwenen. Door de vele en langdurige behandelingen en herstelperiodes kan ik vaak niet deelnemen aan samenkomsten en na een tijdje vergeten ze me nog uit te nodigen. Fijn is anders!
Kan iemand me enkele trucs aan de hand doen om deze band van vroeger te herstellen of is dat een utopie? -------------------- Groetjes
Lieve |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 6th September 2010 - 08:35 PM |