IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
eutonie, rust toest
Lieve Van de loo...
post Mar 17 2006, 02:11 PM
Post #1

Member
**

Group: Members
From: Nieuwrode, dorpje in het Hageland, deelgemeente van Holsbeek, grenst in het noord-oosten aan Aarschot en in zuid-westen aan Leuven
Member No.: 20

Heeft iemand ervaring met een gevorderde cursus eutonie? Na mijn chemo-kuren heb ik de basiscursus eutonie gevolgd bij het ziekenfonds (CM) waar ik bij aangeloten ben. Dat heeft me zeker heel veel goed gedaan. Door de aangepaste oefeningen en de goede begeleiding ben ik er stilaan weer helemaal boverop gekomen. Ook de contacten met anderen die een zware vermoeidheid te pakken hadden, heeft me veel moed gegeven.

Nu ben ik bezig met een behandeling met Velcade. Mijn vermoeidheid is minder erg als die eerste keer maar toch vraag ik me af of een gevorderde cursus soms geen soelaas zou kunnen brengen.

Graag een reactie of ..... misschien heeft iemand ervaring met een ander soort ontspannende bezigheid die zeker aan te raden is en de vermoeidheid kan verjagen? Ik woon in de omgeving van Leuven, dus liefst een praktische suggestie die haalbaar blijkt wat niet wil zeggen dat algemene info over een bepaalde therapie niet welkom zou zijn!

Beter weer en meer zon zijn hier zeker ook belangrijk maar dat kunnen we niet zo maar bestellen of hiervoor inschrijven is zeker ook niet aan de orde. Spijtig niet?

--------------------
Groetjes

Lieve
Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Lo-Fi Version Time is now: 6th September 2010 - 08:59 PM