Vertoeven in de zon, karweitjes in de tuin / op reis |
![]() ![]() |
Vertoeven in de zon, karweitjes in de tuin / op reis |
Mar 18 2006, 09:42 AM
|
|
|
Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 22 Joined: 16-February 06 From: Nieuwrode, dorpje in het Hageland, deelgemeente van Holsbeek, grenst in het noord-oosten aan Aarschot en in zuid-westen aan Leuven Member No.: 20 |
Op een zonnige dag hou ik er enorm van om karweitjes op te knappen in de tuin. Maar als ik cortisonen moet nemen (die bij elke chemo belangrijk zijn) is dit niet aan te raden. Je beschermen tegen de zon is dan de boodschap! Ik los dit op door zo veel mogelijk in de schaduw bezig te zijn op zo'n momenten maar er zijn misschien nog andere oplossingen. Wie kent er? Graag zou ik hier enkele interessant tips voor krijgen. Niet dat ik nog veel kan doen want mijn rug is op verschillende plaatsen beschadigd, maar lichte werkjes probeer ik toch nog af en toe!
Ik ga ook graag op reis naar de zon, weer dit probleem, ik neem dan gewoonlijk een zonnehoed mee en een dunne, langwerpige brede foulard die ik over mijn schouders kan draperen. Misschien is er iemand die ook hier een interessante oplossing voor heeft? -------------------- Groetjes
Lieve |
|
|
|
Apr 23 2008, 07:00 PM
|
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 4 Joined: 14-April 08 Member No.: 172 |
Dag Lieve ;
waarom is het niet goed in de zon te zijn als je cortisone neemt? Ikzelf heb vooral last van nervositeit, overdreven veel praten,lichtgeraaktheid, rode wangen, en ja, toch ook wat opvliegers ; en dan slecht slapen natuurlijk ..... Ik heb het gevoel dat het ook mijn humeur aantast en kan mezelf moeilijk onder controle houden . Gelukkig neem ik nu slechts 1 keer per week 40 mg meer ... Groeten van Katrien |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 6th September 2010 - 09:51 PM |